2017. március 28., kedd

Banános babakeksz

Az egyik baba hozzátáplálásos csoportban találtam rá az alábbi babakeksz receptre, ami nem igényel különösebb hozzávalót, teljesen cukormentes és egészséges nasi a csöppségeinknek.
Szerintem kissé íztelen, de Bálintnak nagyon ízlett és Nyuszifülnek is :)
Találtam egy kicsit másabb, almás verziót is, legközelebb szerintem azt is kipróbálom.

 Hozzávalók:
  • 1 db érett banán
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • 15 ml víz
  • 500 ml zabliszt

A villával széttört banánt kikeverem az olívaolajjal és vízzel, majd hozzáadom a zablisztet és összegyúrom a tésztát. Ha szükséges még kell hozzáadni egy kis vizet (nekem kellett), hogy könnyebben gyúrható legyen. Ha már összeállt a tészta, akkor enyhén lisztezett munkalapon  6-7 mm vastagságúra kinyújtom és pogácsaszaggatóval kiszaggatom a tésztát, amit sütőpapírral bélelt tepsibe teszek és kekszpecséttel megmintázom. 175 fokra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöm.
Fémdobozban 2-3 napot elállt nálunk.

Így ette uzsira a joghurt után :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése