2017. január 21., szombat

Csirkemáj rizottó

A máj nemcsak egészséges, de finom is :) Én legalábbis nagyon szeretem. Szeretem az ilyen húsos, zöldséges egytálételeket, azért is nagy kedvencem :)


Hozzávalók: 
  • 1 fej vöröshagyma
  • olaj
  • 50 dkg csirkemáj
  • só, bors, vegeta
  • rizs
  • kukorica
  • cukorborsó
  • sárgarépa
A sárgarépát megpucolom, felkarikázom, majd felteszem főni, ugyanígy a kukoricát és a cukorborsót és megfőzöm. A rizst a szokásos módon elkészítem (ki ahogyan szokta). Nálam ez azt takarja, hogy olajon megpirítom a rizst, majd felengedem dupla annyi vízzel, ízesítem és alacsony lángon időközönként megkeverve, fedő alatt megfőzöm.
A vöröshagymát megpucolom, felkockázom és az olajon megdinsztelem. A májat "letakarítom", átmosom, feldarabolom és a megdinsztelt hagymára borítom, jól összekeverem és megpirítom. Nagyon pici vizet teszek rá és ha már jó a máj, akkor ízesítem sóval és borssal.
A zöldségeket, májat és a rizst egy tálban összekeverem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése