2016. október 14., péntek

Sajtos cukkinigolyók

Mivel kaptam egy csomó cukkinit és úgy gondoltam, hogy szeretnék valami finomságot készíteni belőle a szokásos krémlevesen kívül, ezért elkezdtem cukkinis receptek után kutakodni. Szerencsére AranyTepsi oldalán találtam ezt a fantasztikus receptet, ami nagy sikert aratott itthon. Úgyhogy tuti, hogy  még elkészítem :) Köszönöm szépen a receptet Andrea!!

Hozzávalók:
  • 1 db közepes cukkini (reszelve kb. 60 dkg)
  • 2 kávéskanál só
  • 1 csipet bors
  • 1 kávéskanál fokhagyma granulátum
  • 1 db tojás
  • 10 dkg reszelt sajt
  • 4 evőkanál zsemlemorzsa


Panírozáshoz:
  • liszt
  • tojás
  • zsemlemorzsa


+ olaj a sütéshez

A megpucolt cukkini magos belsejét kivágom, majd sajtreszelőn lereszelem és lesózom, 20 percig állni hagyom. Utána kicsavarom a cukkini levét és hozzáadom a többi hozzávalót. Alaposan összegyúrom az anyagot, majd pedig nedves kézzel kis golyókat formázok a masszából, amit hagyományos módon bepanírozok, majd pedig forró olajban kisütöm őket. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése