2015. november 16., hétfő

Csokoládés ropogós gofri

Még nagyon régen akadtam rá erre a receptre TücsökBogárnál és most végre kipróbáltam, amit egyáltalán nem bánta meg. Tényleg nagyon ropogós és finom gofri a végeredmény, amit én simán, anya pudinggal és tejszínhabbal fogyasztott el. 
Nekem a receptből 6 és fél gofri jött ki.

 Hozzávalók:
  • 15 dkg vaj
  • 5 dkg cukor
  • 1 teáskanál vanília aroma
  • 4 db tojás
  • 25 dkg liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1,5 dl víz
  • 15 dkg csokoládé (vegyesen ét és tej)

A vajat a cukorral és az aromával kikeverem, majd hozzáadom egyesével a tojásokat. A sütőporral elkevert lisztet és a vizet felváltva adagolva keverem a masszához, a végén pedig az apróra vágott csokoládét teszem bele. 
Egy ecsettel vékonyan olajjal kikenem a gofrisütőt és kisütöm a tésztát benne.



2 megjegyzés:

  1. Fincsin hangzik. Nem is tudom mikor ettem utoljára goffrit, mivel férjecském nem szereti, így sütőnk sincs...

    VálaszTörlés
  2. Szeretjük a gofrit, csak nem a legjobb a sütőm, ezért elég ritkán készül. A tiéd nagyon finomnak tűnik. :)

    VálaszTörlés