2013. augusztus 27., kedd

Linzer

Ez a recept anyai nagymamámtól van, sokszor szokta ünnepekkor készíteni és nagyon szereti a család. 
Ezt most a kolléganőimnek sütöttem, mert névnapom lesz és szerintem nincs olyan, akinek ne ízlene a munkahelyemen is majd :) Hogy gyorsabban készüljön a sütemény anya vállalta, hogy összeragasztja az elkészülteket, amíg én gyúrtam és sütöttem a többit. Köszönöm  a segítséget! :)


Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt
  • 25 dkg margarin
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 db tojás
  • 25 dkg porcukor
  • baracklekvár ragasztáshoz


A lisztet, a feldarabolt margarinnal, sütőporral, vaníliás cukorral, tojásokkal és a porcukorral összegyúrom. Kilisztezett gyúrólapon 3-4 mm vastagságúra nyújtom és kiszaggatom. Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsiben előmelegített sütőben megsütöm, majd pedig baracklekvárral összeragasztom páronként.


2 megjegyzés: