2013. augusztus 23., péntek

Finom csokoládés darakrém (Váncza project)

Erre is Mónikánál találtam rá és a Váncza sütis könyvben. Nagyon finom és könnyű édesség, biztos, hogy máskor is elfogom készíteni. Annyit változtattam rajta, hogy kevesebb cukrot tettem bele és amíg a recept szerint fele-fele arányban kell a tejnek és víznek lennie, Mónika szerint azonban jobb, ha az egész tejből van, viszont itthon csak 7 dl tej volt, úgyhogy én úgy készítettem el.


Hozzávalók:

  • 7 dl tej
  • 3 dl víz
  • 1 csomag csokoládés pudingpor
  • 5 dkg búzadara
  • 6 dkg reszelt tejcsokoládé
  • 18 dkg cukor
  • körte kompót a díszítéshez

A tej és a víz keverékéhez hozzáadom egy kevés folyadékkal elkevert pudingport és a búzadarát, a reszelt csokit és a cukrot. Állandó keverés mellett takarékon sűrűre főzöm. Szilikonformába töltöm, hagyom kihűlni és éjszakára hűtőbe teszem. Tálra kiborítva és körte kompóttal díszítve tálalom.

4 megjegyzés:

  1. Guszta és nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű, dekoratív és finom:) Mi más kell még egy jó desszerthez:) Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés