2013. július 8., hétfő

Csokirózsa csokimázzal és mogyoróval - SAD 16. fordulójára

Elővettem a kicsi rózsa formáimat és abban sütöttem meg ezt a nagyon finom tésztát, remélem megfelel süni játékára :)



 Hozzávalók (6 db-os muffin rózsaformához):

  • 2 tojás
  • 15 dkg porcukor
  • kicsi tejföl fele
  • 6 dkg margarin
  • 10 dkg liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 kávéskanál kakaó
  • 5 dkg durvára vágott mogyoró
  • 2 dkg tortabevonó
  • 1 teáskanál olaj
  • 1 teáskanál kakaó
  • tetszés szerint a tetejére mogyoró


Először felverem a tojásokat kemény habbá. Utána a tojások sárgáját a porcukorral, tejföllel és margarinnal kikeverem. A lisztet a mogyoróval és a sütőporral összekeverem, majd pedig hozzáadom az előző masszához a felvert tojáshabbal együtt. Tésztát ketté veszem és az egyik felébe beleteszem a kávéskanál kakaót.
A szilikonformát minimálisan beolajozom. A formák aljára a fehér tésztát öntöm, majd a barnát.
Előmelegített sütőben megsütöm.
Vízgőz felett megolvasztom a tortabevonót a kakaóval és olajjal. Rákenem a kihűlt rózsákra, hogy a formájuk látható maradjon és a tetejére mogyorót teszek.



4 megjegyzés:

  1. Még szép, hogy megfelel ;) Nagyon fincsinek néz ki. A csoki és mogyoró kombót én is nagyon szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én majdnem mindenfajta édességet és kombinációt imádok, nagyon édesszájú vagyok :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ! Nekem is van ilyen formám amit talán egyszer használtam mert nem volt hozzá jó receptem . Eddig nem volt, mert kifogom próbálni a Te recepteddel finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg nagyon finom és érdemes kipróbálni :)

      Törlés