2013. március 11., hétfő

Kitűző ajándékba és egy jó kis könyv

Itt egész nap esett az eső és emiatt nem sok kedvem volt semmihez sem. Az eső engem mindig lehangol és elálmosít ezért inkább nekiálltam olvasni. A héten megvettem Thury Zsuzsa: A tűzpiros üveggömb című könyvét, mert sok jót hallottam róla. Tényleg nagyon szép a történet, bár még csak az első száz oldalon vagyok túl. Ajánlom bárkinek és nemcsak tiniknek, hiszen már én sem vagyok az :)





Hoztam mutatóba pár kitűzőt, amiket én varrtam kézzel. Nagyon könnyen elkészíthetők és nem kell hozzá semmi különleges, csak egy kis maradék anyag, egy filcdarab, biztosítótű és egy kis szivacs a közepéhez. Ezeket még régebben készítettem ajándékba. A tulajdonosok nagyon örültek neki. Az enyémet a farmerkabátomon hordom :)


4 megjegyzés:

  1. ilyet én is kaptam tavaly Húsvétra :D

    VálaszTörlés
  2. Elég sokat készítettem belőle tavaly óta húsvétra, születés-, és névnapokra is :)

    VálaszTörlés
  3. Én is a farmer kabátomon hordom. Nagyon örültem neki mikor nekem is készítettél.

    VálaszTörlés